- Szövegértés-szövegalkotási kompetencia
- Koncepció
- Tantervek
- Programtantervek
- Kerettantervek
- Kerettanterv az általános iskolák 1-4. évfolyama számára
- Kerettanterv A 5-12- évfolyam számára
- Szövegértés-szövegalkotás általános iskola 5-8. évf. Magyar nyelv és irodalom
- Szövegértés-szövegalkotás általános iskola, középiskola 5-12. évf. Magyar nyelv és irodalom
- Szövegértés-szövegalkotás általános iskola, középiskola 7-12. évf. Magyar nyelv és irodalom
- Szövegértés-szövegalkotás középiskola 9-12. évf. Magyar nyelv és irodalom
- Szövegértés-szövegalkotás szakiskola 9-10. évf. Magyar nyelv és irodalom
- Kerettanterv B, C 1-12. évfolyam számára
- Szövegértés-szövegalkotás B 5-6. évfolyam programcsomag kerettanterve
- Szövegértés-szövegalkotás B 7-12. évfolyam programcsomag kerettanterve
- Szövegértés-szövegalkotás C 1-6. évfolyam Báb-dráma programcsomag kerettanterve
- Szövegértés-szövegalkotás C 7-9. évfolyam médiaismeret kerettanterve
- Szövegértés-szövegalkotás C 9-12. évfolyam irodalmi önképző kerettanterve
- Ajánlások sajátos nevelési igényű gyermekek együttneveléséhez
- Bevezető a szövegértési-szövegalkotási kompetenciaterület ajánlásaihoz
- Ajánlások autizmussal élő gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások beszédfogyatékos gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások értelmileg akadályozott gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások gyengénlátó és aliglátó gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások mozgáskorlátozott gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások nagyothalló gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások a pszichés fejlődési zavarokkal küzdő gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások súlyos hallássérült gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Ajánlások vak és aliglátó gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez
- Modulleírások, tanári-tanulói eszközi elemek
- 1-2. évfolyam
- A-típus
- Alapkészségek, alapképességek fejlődésének támogatása
- Tanítói útmutató
- Modulleírások
- Moduladaptációk SNI-tanulók együttneveléséhez
- BÉBIFÓKA - GYÍK - KUKAC
- KUTYA - LOPAKODÓ MACSKA - OROSZLÁN
- ÖREG MEDVE - PÓK - NYUSZI
- TESTÉRZET-ERŐSÍTŐ PÁROS VERSENYEK
- GOLYÓKUTATÓ CSAPATVERSENY
- ÖSSZERAGADT TESTRÉSZEK JÁTÉK
- KEZEK KÖRBERAJZOLÁSA, KISZÍNEZÉSE
- EGÉSZTEST KÖRBERAJZOLÁSA
- KETTŐSÉRINTÉS-GYAKORLAT
- DOBI, DOBI HÁTÁT
- TÁJÉKOZÓDÁSI GYAKORLATOK SAJÁT TESTEN
- TESTRÉSZEKRE RÁMUTATÁS JOBB KÉZZEL, JOBB OLDALON ÉS KÖZÉPEN
- TESTRÉSZEKRE RÁMUTATÁS MÁSIK KÉZZEL, MÁSIK OLDALON ÉS KÖZÉPEN
- TESTRÉSZEKRE RÁMUTATÁS SZERIÁLIS NEHEZÍTÉSSE
- "MOZDULJ A VARÁZSJELRE!"-JÁTÉK adaptációja
- PILLANGÓK SZÁLLNAK A FÁRA
- SZIVÁRVÁNY
- ZSEBLÁMPAFÉNY-FOGÓCSKA
- CICA AZ ERDŐBEN
- A KESZTYŰ ÖT UJJA - TÍZ KICSI INDIÁN
- FONALJÁTÉKOK
- KÖTÉS
- HORGOLÁS
- FAVÁGÓK
- A SZEM-KÉZ KOORDINÁCIÓ ÉS ALAK-HÁTTÉR DIFFERENCIÁLÁS
- RÉSZ ÉS EGÉSZ
- TÉRBELI HELYZET, TÉRBELI VISZONY, ALAKÁLLANDÓSÁG
- VIZUÁLIS EMLÉKEZET FEJLESZTÉSE
- AUDITÍV KÉSZSÉGEKET FEJLESZTŐ FELADATOK
- Játékgyűjtemény
- Tanítói eszközök
- feladatbank 1.
- Mozgások - filmsorozat
- 10 kicsi indián
- Babzsák a térben
- Bébifóka
- Béka
- Cica az erdőben
- Csipp csepp 1.
- Csipp csepp 2.
- Ebihal
- Fiatal medve
- Fóka
- Göncölszekér
- Gyík
- Hal
- Harkály fel
- Harkály le
- Hernyó előre
- Iguana
- Kacsa
- Két kövér úr
- Kukac
- Kukac hátra
- Kutya
- Labdás gurulás
- Lopakodó macska
- Motringtekerés
- Nyuszi
- Oroszlán
- Öreg medve
- Pillangó
- Pók
- Pók hátra
- Pók oldalra
- Rák
- Sas
- Sas és nyuszi
- Szivárvány
- Talicska
- Térészlelés alsó 1.
- Térészlelés alsó 2.
- Térészlelés alsó 3.
- Térészlelés alsó 4.
- Térészlelés felső 1.
- Térészlelés felső 2.
- Térészlelés felső 3.
- Térészlelés felső 4.
- Napi mesehallgatás 1. mesegyűjtemény
- Tanítói útmutató
- A szóbeli szövegalkotás (beszéd) fejlődésének támogatása
- Tanítói útmutató
- Modulleírások
- Moduladaptációk SNI-tanulók együttneveléséhez
- LÉGZŐGYAKORLATOK MOZGÁSSAL Gyertyafújás, szappanbuborék fújása...
- A LÉGZŐGYAKORLATOK MOZGÁSSAL Torna - "Hasat ki, mellet ki!"
- HANGOK VILÁGA
- A MONDÓKÁK, NYELVTÖRŐK - RITMUS, TEMPÓ Rongyszőnyeg, négy testvér...
- A MONDÓKÁK, NYELVTÖRŐK - RITMUS, TEMPÓ Nyelvtörők...
- MESEHALLGATÁS
- VERSEK HANGERŐ-, HANGSZÍNVÁLTÁSRA Mi volnék? Hóesésben...
- A VERSEK HANGERŐ-, HANGSZÍNVÁLTÁSRA A hajnal kisnyula, állatok innen-onnan...
- ÉPÍTKEZÜNK 2. rész Tapasztalatszerzés az anyanyelv szintjeiről
- ÉPÍTKEZÜNK 2. rész Tapasztalatszerzés az anyanyelv szintjeiről modul
- SZÓTAGOLÁS 1.
- SZÓTAGOLÁS 2.
- SZÓKINCSFEJLESZTÉS Szógyűjtési játékok - 1. rész
- SZÓKINCSFEJLESZTÉS Szógyűjtési játékok - 2. rész
- SZÓKINCSFEJLESZTÉS Mondatbővítés - 1. rész
- SZÓKINCSFEJLESZTÉS Rokon értelmű szavak
- SZÖVEGALKOTÁS A beszédre késztetés játékai
- SZÖVEGALKOTÁS Mondatalkotás
- SZÖVEGALKOTÁS Mondatfűzés
- SZÖVEGALKOTÁS Meseszövés
- SZÖVEGALKOTÁS Analógiás szövegalkotás
- ÉLETJÁTÉKOK II. Ünnepek 1. rész
- ÉLETJÁTÉKOK IV. Segíts, eltévedtem!
- ÉLETJÁTÉKOK V. "Ő kezdte!"
- DRÁMA I. A nyelvi kifejezések megtalálása érzékeléseink, észleléseink alapján 1. (Látás)
- DRÁMA I. A nyelvi kifejezések megtalálása érzékeléseink, észleléseink alapján 2. (Hallás)
- DRÁMA III. A verbális és a nonverbális kommunikáció fejlesztése
- DRÁMA VI. Jelek, jelzések, kifejezések jelentése (1.rész)
- Tanítói eszközök
- Képsorozat
- Eseményképek
- Analógiák
- Cica 1.
- Cica 2.
- Cica 3.
- Gyerek 1.
- Gyerek 2.
- Gyerek 3.
- Kutya 1.
- Kutya 2.
- Kutya 3.
- Autós 1.
- Autós 2.
- Autós 3.
- Biciklis 1.
- Biciklis 2.
- Biciklis 3.
- Lovas 1.
- Lovas 2.
- Lovas 3.
- Aladdin 1.
- Aladdin 2.
- Aladdin 3.
- Boszorkány 1.
- Boszorkány 2.
- Boszorkány 3.
- Királyfi 1.
- Királyfi 2.
- Királyfi 3.
- Dobos 1.
- Dobos 2.
- Dobos 3.
- Hegedűs 1.
- Hegedűs 2.
- Hegedűs 3.
- Zongorista 1.
- Zongorista 2.
- Zongorista 3.
- Almaszedés 1.
- Almaszedés 2.
- Almaszedés 3.
- Eperszedés 1.
- Eperszedés 2.
- Eperszedés 3.
- Szőlőszedés 1.
- Szőlőszedés 2.
- Szőlőszedés 3.
- Cica 1.
- Cica 2.
- Cica 3.
- Gyerek 1.
- Gyerek 2.
- Gyerek 3.
- Mackó 1.
- Mackó 2.
- Mackó 3.
- Csibe 1.
- Csibe 2.
- Csibe 3.
- Gyerek 1.
- Gyerek 2.
- Gyerek 3.
- Róka 1.
- Róka 2.
- Róka 3.
- Fázisok
- Faépítő 1.
- Faépítő 2.
- Faépítő 3.
- Faépítő 4.
- Virág 1.
- Virág 2.
- Virág 3.
- Virág 4.
- Legelő szamár 1.
- Legelő szamár 2.
- Legelő szamár 3.
- Legelő szamár 4.
- Csibe 1.
- Csibe 2.
- Csibe 3.
- Csibe 4.
- Lufi 1.
- Lufi 2.
- Lufi 3.
- Lufi 4.
- Ablakbetörés 1.
- Ablakbetörés 2.
- Ablakbetörés 3.
- Ablakbetörés 4.
- Síelés 1.
- Síelés 2.
- Síelés 3.
- Síelés 4.
- Kerti munka 1.
- Kerti munka 2.
- Kerti munka 3.
- Kerti munka 4.
- Ültetés 1.
- Ültetés 2.
- Ültetés 3.
- Ültetés 4.
- Asztalterítés 1.
- Asztalterítés 2.
- Asztalterítés 3.
- Asztalterítés 4.
- Karácsonyfa díszítés 1.
- Karácsonyfa díszítés 2.
- Karácsonyfa díszítés 3.
- Karácsonyfa díszítés 4.
- Tűzrakás 1.
- Tűzrakás 2.
- Tűzrakás 3.
- Tűzrakás 4.
- Sátorverés 1.
- Sátorverés 2.
- Sátorverés 3.
- Sátorverés 4.
- Palacsintasütés 1.
- Palacsintasütés 2.
- Palacsintasütés 3.
- Palacsintasütés 4.
- Puzzle
- Tárgyképek
- Tárgyképek 1 - Madárijesztő
- Tárgyképek 2 - Ponyva
- Tárgyképek 3 - Szőlőprés
- Tárgyképek 4 - Kosár
- Tárgyképek 5 - Diótörő
- Tárgyképek 6 - Puttony
- Tárgyképek 7 - Mozsár
- Tárgyképek 8 - Daráló
- Tárgyképek 9 - Bogrács
- Épületek 1 - Házikó
- Épületek 2 - Viskó
- Épületek 3 - Villa
- Épületek 4 - Kastély
- Épületek 5 - Palota
- Épületek 6 - Kunyhó
- Épületek 7 - Toronyház
- Kresz táblák 1.
- Kresz táblák 2.
- Kresz táblák 3.
- Kresz táblák 4.
- Kresz táblák 5.
- Kresz táblák 6.
- Kresz táblák 7.
- Kresz táblák 8.
- Evőeszköz kártya 1 - Kanál
- Evőeszköz kártya 2 - Villa
- Evőeszköz kártya 3 - Kés
- Evőeszköz kártya 4 - Mélytányér
- Evőeszköz kártya 5 - Pohár
- Evőeszköz kártya 6 - Bögre
- Evőeszköz kártya 7 - Lapostányér
- Evőeszköz kártya 8 - Pohár
- feladatbank 2.
- Hangok, zörejek - A és C típushoz
- Szél 1.
- Szél 2.
- Szél dörgéssel
- Eső dörgéssel
- Dörgés
- Hullámzás
- Tűz
- Ajtó nyitás-csukás
- Csengetések
- Kulcs
- Kulcs-ajtó nyitás-csukás
- Óraketyegés-csörgés
- Óracsörgés
- Sütés olajban
- Hagyományos telefon
- Pohártörés
- Üdítő nyitás-töltés
- Vágódeszka
- Víz csöpögése
- Fürdővíz töltése fürdőkádba
- Fürdővíz töltése - pancsolás - víz leengedése
- Zuhany
- WC
- Hajszárító
- Kotyogó kávéfőző
- Kávédaráló
- Elektromos kenyérvágó kés
- Késélezés
- Porszívó
- Turmixgép
- Villanyborotva
- Mosógép-centrifuga
- MÁV szignál
- BKV szignál
- Family Frost szignál
- Tévémaci
- Kossuth Rádió szünetjel (régi)
- Petőfi Rádió szünetjel (régi)
- Utca 1.
- Utca 2.
- Utca 3.
- Utca 4.
- Autóduda 1.
- Autóduda 2.
- Biciklicsengő
- Sétálóutca
- Sziréna 1.
- Sziréna 2.
- Sziréna 3.
- Harangozás
- Kukorékolás
- Tyúkok
- Birkák
- Kecskék
- Tehenek
- Lovak
- Kutyák
- Macska
- Szamár
- Elefánt 1.
- Elefánt 2.
- Madarak 1.
- Madarak 2.
- Sirály
- Oroszlán
- Béka
- Bagoly
- Zenék 1 - A és C típushoz
- Gryllus V.: A bohóc (Gryllus Vilmos)
- Kányádi S.- Gryllus D.: Három székláb (Kaláka)
- Weöres S.: Birka-iskola (Halász Judit)
- Oroszlánbőgés (effekt)
- C. Saint-Saëns: Az állatok farsangja -Bevezetés és az oroszlán királyi indulója
- Tamkó-Sirató K. - Gryllus D.: Tengerecki Pál (Kaláka)
- József A . - Tolcsvay L.: Altató (Halász Judit)
- Weöres S. - Palya B. - Grillusz S. - Bolya M.: Francia táncmester
- J. Moderne: Reneszánsz tánc
- Cifra palota - népdal
- Ghymes: Egyszer egy királyfi
- Devecseri G. - Bródy J.: Állatkerti útmutató (Halász Judit)
- Kakaskukorékolás (effekt)
- C. Saint-Saëns: Az állatok farsangja - Kakasok és tyúkok
- Weöres S. - Sebő F.: Csimpilimpi (Sebő együttes)
- József A. - Kaláka: Betlehemi királyok
- Móra F. - Radványi B.: A cinege cipője
- F. Chopin: Desz-dúr keringő
- H. Purcell: Abdelazar - részlet
- Ránki Gy.: Pomádé király új ruhája - részlet
- R. Schumann: Vesszőparipán
- Mély kútba tekinték - népdal
- Kolompos: Hej, Dunáról fúj a szél - A karádi falu végén
- Tehénbőgés (effekt)
- Kutyaugatás (effekt)
- Békakuruttyolás (effekt)
- Hol jártál, báránykám - népdal
- P. Csajkovszkij: Virágkeringő
- Bagolyhuhogás (effekt)
- Bartók B.: Cipósütés
- E. Grieg: Vöglein
- G. Fauré: Pillangó - részlet
- L. C. d'Aquin: A kakukk
- N. Rimszkij-Korszakov: Dongó (változatok, átiratok, hangmontázs)
- C. Saint-Saëns: Az állatok farsangja - Hosszúfülű személyiségek
- C. Saint-Saëns: Az állatok farsangja - Az elefánt
- C. Saint-Saëns: Az állatok farsangja - Kenguruk
- Tamkó Sirató K. - Gryllus V.: Pinty és ponty (Kaláka)
- Weöres S.- Sebő F.: Galagonya (Sebő együttes)
- C. Saint-Saëns: Az állatok farsangja - Akvárium
- Fecske Cs . - Nagy Z.: Tündér (Kolompos)
- E. Grieg: Lírikus darabok - Törpék indulója
- Weöres S. - Radványi B.: Faiskola (Kaláka)
- C. Saint-Saëns: Az állatok farsangja - A hattyú
- Gryllus V.: Lassan jár a csigabiga (Gryllus Vilmos)
- Weöres S. - Bródy J.: Sehallselát Dömötör (Halász Judit)
- Romhányi J.: Interjú a farkassal (Rudolf Péter)
- Ghymes: Volt nekem egy kecském
- Képsorozat
- Tanítói útmutató
- Olvasás-szövegértés-szövegalkotás I. - szófejlesztő program
- Tanítói útmutató
- Tanulói eszközök
- Egereskönyv, 1-3. oldal
- Egereskönyv, 4-11. oldal
- Egereskönyv, 12-19. oldal
- Egereskönyv, 20-27. oldal
- Egereskönyv, 28-35. oldal
- Egereskönyv, 36-43. oldal
- Egereskönyv, 44-51. oldal
- Egereskönyv, 52-59. oldal
- Egereskönyv, 60-67. oldal
- Egereskönyv, 68-75. oldal
- Egereskönyv, 76-83. oldal
- Egereskönyv, 84-91. oldal
- Egereskönyv, 92-99. oldal
- Egereskönyv, 100-107. oldal
- Egereskönyv, 108-115. oldal
- Egereskönyv, 116-128. oldal
- Olvasás-szövegértés-szövegalkotás II. - Írástanulással kezdő program
- Tanítói útmutató
- Olvasás-szövegértés-szövegalkotás I-II.
- Tanítói útmutató
- Tanítói eszközök
- Kép-szó-mondat kártyák
- Tanulói eszközök
- I. Feladatgyűjtemény
- Jártunkban-keltünkben
- Én,te,mi I. könyv
- II. Feladatgyűjtemény
- Ki van a dióhéjban? I.
- III. Feladatgyűjtemény
- Állatok közelről és távolról
- Hétmérföldes masinák
- Írástanítás I. - Olvasástanítással kezdő program
- Tanítói útmutató
- Tanulói eszközök
- Írástanítás II. - Írástanítással kezdő program
- Írástanítás I-II.
- Tanítói útmutató
- Tanítói eszközök
- Anyanyelvi tapasztalatszerzés
- Tanítói eszközök
- Mérés-értékelés
- Alapkészségek, alapképességek fejlődésének támogatása
- B típus
- C típus Báb-dráma- 1. évfolyam
- C típus Báb-dráma- 2. évfolyam
- A-típus
- 3-4. évfolyam
- A típus
- Alapkészségek, alapképességek fejlődésének támogatása
- Tanítói útmutató
- Alapozás 3. évf.
- Alapozás 4. évf.
- feladatbank 2.
- Zenék 2 - A és C típushoz
- Haydn: Visszhang két fuvolára - részlet
- Megy a kocsi (Kolompos)
- Grofé: Grand Canyon
- Csajkovszkij: Régi francia dal
- Kodály: Esti dal
- Kodály Z.: Lencse, borsó, kása
- Weber: A bűvös vadász - Vadászok kara
- Palya B. - Gryllus S. - Bolya M.: Ahány rózsa, annyi szál
- Gryllus V.: Somvirággal, kakukkfűvel
- Kodály Z.: Egyedem, begyedem
- C. Debussy: Hópelyhek tánca - részlet
- Dukas: A bűvészinas
- W. A. Mozart: A varázsfuvola - Mily szép ez
- Weber: A bűvös vadász - Varázsgolyók
- Honegger: Pacific 321
- Weöres S. - Sebő F.: Tekereg a szél
- P.Csajkovszkij: 1812. - Csata
- A. Hacsaturján: Kardtánc
- Kodály Z.: Háry János-szvit - Napoleon csatája
- Kodály Z.: Háry János-szvit - Közjáték
- Kodály Z.: A császári udvar bevonulása - részlet
- Csajkovszkij: 1812. - részlet
- Purcell: Arthur király - részlet
- Elgar: Pomp & Circumstance (részlet)
- Félöves tánc (Tükrös együttes)
- G. Rossini: Tell Vilmos - nyitány - részlet
- Guta maga - egy város
- Bákói hajdú táncok
- Rossini: Sevillai borbély
- Bartók: Madárdal
- Érdekes hangok a világból
- Tahiti - tradícionális tánczene
- Tanítói eszközök
- Napi mesehallgatás 2.
- Tanítói útmutató
- Olvasás-szövegértés-szövegalkotás II. - Írástanulással kezdő program
- Tanítói útmutató
- Olvasás-szövegértés-szövegalkotás I-II.
- Tanítói útmutató
- Tanulói eszközök
- Képtár
- Én, te...mi - II. gyűjtemény
- Én, te...mi - III. gyűjtemény
- Ki van a dióhéjban - II. gyűjtemény
- Állatok közelről és távolról
- Hétmérföldes masinák
- Pötyi és Anti
- Kvíz
- IV. feladatgyűjtemény
- V. feladatgyűjtemény
- VI. feladatgyűjtemény
- VII. feladatgyűjtemény
- VIII. feladatgyűjtemény
- Írástanítás I-II.
- Tanítói útmutató
- Anyanyelvi tapasztalatszerzés
- Mérés-értékelés
- Szempontok a fejlesztő értékeléshez
- Mérőlapok a szövegértés szintjének felméréséhez
- útmutató
- koncepció
- Mérőlapok 3-4.
- D 3-4 Dörmögő
- D 3-4 Meseparipa
- D 3-4 Rajzpályázat
- D 3-4 Süsüke
- E 3-4 Cincin
- E 3-4 Halpagár
- E 3-4 Jeromos
- E 3-4 Rókamese
- E 3-4 Szamarak
- E 3-4 Zsiráf Dezső
- M 3-4 Krokodil
- M 3-4 Lények
- Mérőlapok 3-6.
- D 3-6 Állattartás
- D 3-6 Fakopács
- D 3-6 TV műsor
- D 3-6 Aranyhal
- D 3-6 Mobil
- D 3-6 Előfizetés
- D 3-6 Nyári táborok
- E 3-6 Botrány
- E 3-6 Elefánt mókus
- E 3-6 Gárdonyi
- E 3-6 Hapcikirály
- E 3-6 Szeleburdi
- E 3-6 Tűzoltó kutya
- M 3-6 A farsang eredete
- M 3-6 Delfinek
- M 3-6 Elefántszálloda
- M 3-6 Szemetelés
- Mérőlapok 4-6.
- D 4-6 Állatkert
- D 4-6 Barkácsolás
- D 4-6 Kis pénz
- D 4-6 NatGeo
- D 4-6 Papírtányér
- D 4-6 Sulinfó
- D 4-6 Szabad tér
- D 4-6 Vakáció
- D 4-6 Zokniállat
- E 4-6 Alaszkai
- E 4-6 Bogáncs
- E 4-6 Kriminália
- E 4-6 Lutra
- E 4-6 Mondák
- M 4-6 Ázsiai elefánt
- M 4-6 Delfinek között
- M 4-6 Dínó
- M 4-6 Harry
- M 4-6 Hírek
- Mérőlapok 5-6.
- D 5-6 Épület
- D 5-6 Fogmosás
- D 5-6 Vízi sétány
- E 5-6 Antillák A
- E 5-6 Antillák B
- E 5-6 Elza
- E 5-6 Kala Nag
- E 5-6 Tengeri kígyó
- M 5-6 Chuck Norris
- M 5-6 Dagadt gladiátorok
- M 5-6 Lutra könyvismertető
- M 5-6 Magyar Mars
- M 5-6 Magyar Nasa
- M 5-6 Rókákról
- M 5-6 Tengerek világa
- M 5-6 Természetvédelem
- M 5-6 Vidrák
- Alapkészségek, alapképességek fejlődésének támogatása
- A típus
- 3. évfolyam
- B típus
- C-típus Báb-dráma
- 4. évfolyam
- B típus
- C-típus Báb-dráma
- 5. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- Tanári eszköz
- Tanulói munkatankönyv
- B típus
- Történelem Ember és társadalom műveltségterület
- Természetismeret Ember a természetben műveltségterület
- Matematika Ember a természetben műveltségterület
- Rajz és vizuális kultúra
- Ének-zene
- Testnevelés-sport
- C-típus Báb-dráma
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 6. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- Tanulói munkatankönyv
- Tanári eszköz
- B típus
- Történelem Ember és társadalom műveltségterület
- Természetismeret Ember a természetben műveltségterület
- Matematika Ember a természetben műveltségterület
- Rajz és vizuális kultúra
- Ének-zene
- Testnevelés-sport
- C típus Báb-dráma
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 7. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- Tanulói munkatankönyv
- B típus
- Történelem Ember és társadalom műveltségterület
- Földrajz Földünk és környezetünk műveltségterület
- Fizika Ember a természetben műveltségterület
- Kémia Ember a természetben műveltségterület
- Biológia Ember a természetben műveltségterület
- C típus
- Médiaismeret
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 8. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- 1. A költészet nyelvtana - a nyelvtan költészete
- 2. A sziget mint kísérleti laboratórium
- 3. Anakreón feltámadásai
- 4. Nyelvrokonság
- 5. Amit a pad alatt olvasunk - népszerű próza
- 6. A nyelvek közötti különbségek
- 7. Változatok Rómeókra és Júliákra
- 8. A hétköznapi és művészi kommunikáció
- Gyakorlatias szövegértési feladatok
- Tanulói munkatankönyv
- 1. A költészet nyelvtana - a nyelvtan költészete
- 2. A sziget mint kísérleti laboratórium
- 3. Anakreón feltámadásai
- 4. Nyelvrokonság
- 5. Amit a pad alatt olvasunk - népszerű próza
- 6. A nyelvek közötti különbségek
- 7. Változatok Rómeókra és Júliákra
- 8. A hétköznapi és a művészi kommunikáció
- Gyakorlatias szövegértési feladatok
- Tanári útmutató
- B típus
- Történelem Ember és társadalom műveltségterület
- Földrajz Földünk és környezetünk műveltségterület
- Fizika Ember a természetben műveltségterület
- Kémia Ember a természetben műveltségterület
- Biológia Ember a természetben műveltségterület
- C típus
- Médiaismeret
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 9. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- 1. Beavatás
- 2. Eposzok régen és ma
- 3. A Biblia és az irodalom - A nyelvi tevékenység mint világalakítás és mint kapcsolattartás
- 4. Konfliktusos drámák - Az érvek típusai
- 5. Ars poeticák
- 6. Anekdotikus epikai hagyományunk
- 7. A nyelvtan alapfogalmai - A szerkezeti elemzés módszerei I.
- 8. A csavargó alakja a művészetben
- Gyakorlatias szövegértési feladatok
- Tanulói
- 1. Beavatás
- 2. Eposz és komikus eposz
- 3. A Biblia és az irodalom - A nyelvi tevékenység mint világalakítás és mint kapcsolattartás
- 4. Konfliktusos drámák - Az érvek típusai
- 5. Ars poeticák
- 6. Anekdotikus epikai hagyományunk
- 7. A nyelvtan alapfogalmai - A szerkezeti elemzés módszerei I.
- 8. A csavargó alakja a művészetben
- Gyakorlatias szövegértési feladatok
- Tanári útmutató
- B típus
- Történelem Ember és társadalom műveltségterület
- Földrajz Földünk és környezetünk műveltségterület
- Fizika Ember a természetben műveltségterület
- Kémia Ember a természetben műveltségterület
- Biológia Ember a természetben műveltségterület
- C típus
- Irodalmi önképző
- Médiaismeret
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 9. évfolyam - Szakiskola
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- Tanulói
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 10. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- 1. Horatius noster- A mi Horatiusunk
- 2. Irodalmi élet Magyarországon a felvilágosodás korában és a reformkorban
- 3. A nyelvi változás és a nyelvváltozatok
- 4. Mélyfúrás - Kosztolányi, a lírikus és prózaíró
- 5. Illúziók elvesztése - Regényekben és drámákban
- 6. Bűnügyi történetek
- 7. Korszak, stílus, stílusirány
- Gyakorlatias szövegértési feladatok
- Tanulói
- 1. Horatius noster- A mi Horatiusunk
- 2. Irodalmi élet Magyarországon a felvilágosodás korában és a reformkorban
- 3. A nyelvi változás és a nyelvváltozatok
- 4. Mélyfúrás - Kosztolányi, a lírikus és prózaíró
- 5. Illúziók elvesztése - Regényekben és drámákban
- 6. Bűnügyi történetek
- 7. Korszak, korstílus, stílusirány
- Gyakorlatias szövegértési feladatok
- Tanári útmutató
- B típus
- Történelem Ember és társadalom műveltségterület
- Földrajz Földünk és környezetünk műveltségterület
- Fizika Ember a természetben műveltségterület
- Kémia Ember a természetben műveltségterület
- Biológia Ember a természetben műveltségterület
- C típus
- Irodalmi önképző
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 10. évfolyam - Szakiskola
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Tanári útmutató
- Tanulói
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 11. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Irodalom
- Tanári útmutató
- Tanulói
- Nyelvtan
- Tanári útmutató
- Tanulói munkafüzet
- Irodalom
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 12. évfolyam
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- Irodalom
- Tanári útmutató
- 1. A modernség kezdetei a világirodalomban
- 2. A Nyugat és környezete
- 3. Ady Endre
- 4. Babits Mihály költészetéből
- 5. Avantgárd - Kassák
- 6. A modern világirodalom néhány meghatározó alkotása
- 7. A kisepika alakváltozatai
- 8. Modern és késő modern magyar regények
- 9. József Attila
- 10. Irányok és művek a modern és a későmodern magyar lírából
- 11. Egy modern magyar dráma - Örkény István :Tóték
- 12. Irányok és művek a közelmúlt magyar epikájából és lírájából
- Tanulói
- 1. A modernség kezdetei a világirodalomban
- 2. A Nyugat és környezete
- 3. Ady Endre
- 4. Babits Mihály költészetéből
- 5. Avantgárd - Kassák
- 6. A modern világirodalom néhány meghatározó alkotása
- 7. A kisepika alakváltozatai
- 8. Modern és késő modern magyar regények
- 9. József Attila
- 10. Irányok és művek a modern és a későmodern magyar lírából
- 11. Egy modern magyar dráma - Örkény István: Tóték
- 12. Irányok és művek a közelmúlt magyar epikájából és lírájából
- Tanári útmutató
- Nyelvtan
- Irodalom
- 11-12. évfolyam
- B típus
- Történelem Ember és társadalom műveltségterület
- Földrajz Földünk és környezetünk műveltségterület
- Fizika Ember a természetben műveltségterület
- Kémia Ember a természetben műveltségterület
- Biológia Ember a természetben műveltségterület
- C típus
- Irodalmi önképző
- B típus
- A típus - Magyar nyelv és irodalom
- 1-2. évfolyam
- Módszertani segédletek
- Tanítói kézikönyv
- Terv és tapasztalat
- Sajátos nevelési igényű gyermekek együttnevelésést támogató tanári segédanyagok
- Sérülésspecifikus eszköztár
- Sérülésspecifikus eszköztár autizmussal élő gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár beszédfogyatékos gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár értelmileg akadályozott gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár gyengénlátó és aliglátó gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár hallássérült gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár mozgáskorlátozott gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár A pszichés fejlődési zavarokkal küzdő gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Sérülésspecifikus eszköztár vak és aliglátó gyermekek, tanulók együttneveléséhez
- Kézikönyvek befogadó iskoláknak
- Sérülésspecifikus eszköztár
Impresszum
A programcsomag a ''21. századi közoktatás - fejlesztés, koordináció''
kiemelt projekt keretében készült.
Projekt száma: TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002
Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap, az Európai Regionális Fejlesztési Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg.
Kiadja az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Felelős kiadó: Visnyei Csaba ügyvezető
1134 Budapest, Váci út 37.
Telefon: (06-1) 477-3100
Fax: (06-1) 477-3136
e-mail: info@educatio.hu
Internet: www.educatio.hu